P_Zso Tőle Nekem :)

"Az írás egy olyan kalitka, melybe saját gondolataidat zárod. S melynek kulcsát idegenek kezébe adod, hogy gondolataid bennük újra kinyíljanak, és szárnyra kellhessenek."

P_Zso

Tőle Nekem :)

2012. július 25., szerda

5x01 fiction: Köszönjük :)


Kedves Olvasóink!

Ezúton szeretnénk megköszönni P-Zso-val, hogy a közösen írt fiction-ünket rendszeresen olvassátok.
A 2012. július 24-én lezárult a 5x01 fiction című fiction-höz kapcsolódó szavazás, és ennek eredménye:

1 Olvasónknak nem tetszett,
1 Olvasónk szerint átlagos,
3 Olvasónknak tetszett, 
49 Olvasónk pedig egyszerűen imádta.

Nélkületek ez nem valósulhatott volna meg.
Köszönjük szépen.

P-Zso&Tortilla

3 megjegyzés:

  1. Én inkább nektek köszönöm mert ez a fanfiction egyszerűen nagyszerű.:D Várom a folytatást.:D :)

    VálaszTörlés
  2. és mikor lessz folytatás??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Bence!
      Jelen esetben csak a saját nevemben beszélhetek :), de az igazság az, hogy miután láttam a valódi 5x01-et , ez egy kicsit a kedvemet szegte, és ezért csúszik a folytatás.
      Reményeim szerint hamarosan új ötleteim lesznek, és majd az 5x01 fiction-t is folytatni tudjuk...
      Addig is remélem kárpótol a többi - oldalamon és P-Zso oldalán közzétett - fic.
      Köszönöm, hogy olvasod a történeteimet/történeteinket. :)
      Tortilla

      Törlés